środa, 26 czerwca 2013

Zawartość paczek na specjalne życzenie Agni ;)

Bez jakiś wstępów, dzisiaj pokażę Wam czym nas obdarowali sponsorzy na spotkaniu wrocławskich Blogerek :)

Venus
Krem rodzinny, Żel i pianka do golenia, Balsam po goleniu i Balsam ujędrniający

MIYO i Pierre Rene
Cień do powiek no.20 DRAMA, Lakier do paznokci No 265 Fresh mandarin
 Eveline
Peeling i serum (chłodzi, że masakra - wczoraj wypróbowałam)

Balsam do ciała nawilżająco - ujędrniający

Maseczki itp.
PharmaCF
Trzy zestawy woda toaletowa i dezdorant

Helfy.pl
Kredka do oczu Kajal, balsam do ciała w kostce. Było jeszcze mydełko, ale już zaczęłam używać - szczerze mówiąc myślała, że będzie bardziej owocowo pachniało, a zapachu prawie nie czuć.

 PAESE
Lakier nr 328 (PIASEK :D), Pomadka w płynie nr 901, Matowy cień do powiek nr 662

VIPERA
Puder brązujący nr 702, Róż nr 401, Korektor antybakteryjny, Cień do powiek nr 823, Podwójny błyszczyk do ust nr 52, Lakier do paznokci z brokatem nr 146, Lakier do paznokci nr 179.

Ambasada piękna
Serum do końcówek i jedwab.

 FLOS-LEK
Emulsja po opalaniu i balsam brązujący.

Płyn dwufazowy do demakijażu oczu i krem pod oczy.

 BARWA
Krem do rąk i krem do stóp. Był jeszcze długopis, ale się nie załapał na zdjęcie.

Efektima
Maseczki itp.

Quiz Cosmetics
Błyszczyk do ust nr 34, Kredka do oczu nr 10 - czarna, Lakier do paznokci Safari nr 157

Bath and BodyWorks
Mydło do rąk w płynie i żel dezynfekujący do rak z gadżeciarską zawieszką czy co to tam jest ;p

RIMMEL
Szminka w płynie nr 501, Lakier do paznokci nr 713 Britpop

Biały Jeleń
Żel pod prysznic.

Masa próbek od Białego Jelenia, Barwy i Iwostin oraz próbka od AVON.

POLOMAX
Maseczki i maski. Była jeszcze jedna, ale już przekazałam ją mamie.

SUBRINA
Spray nabłyszczający do włosów i serum nabłyszczające eliminujące puszenie się włosów.

Zielone laboratorium
Moje pierwsze w życiu masło do ciała

JOANNA
Żel do golenia, Balsam po goleniu i Krem do depilacji.

by dziubeka


Moja wygrana w konkursie AVON
Żel pod prysznic i pomadka.
Jeszcze raz podziękowania dla wszystkich sponsorów :D
A na koniec WYMIANKA


Uff... udało mi się :D Koniec :)

Pozdrawiam

28 komentarzy:

  1. O, to Ty zgarnęłaś ten cień My Secret z wymianki który sobie odłożyłam :PP

    a w ogóle bardzo mi się podoba Twoja bransoletka Candy Crystal. Ciekawe czy oni jakoś normalnie to sprzedają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie wiedziałam, że go chciałaś... :/ ja go wzięłam już w sumie jak składałyśmy wszystko żeby zrobić miejsce na jedzenie, więc myślałam, że nikt go nie chciał :)

      A co do bransoletek to niby mają stronę i można tam zamawiać, ale takich jak my dostałyśmy to tam nie ma :/

      http://candycrystal.pl/

      Usuń
    2. nic się nie stało, i tak tych dostałyśmy po kilka cieni, a ja na dokładkę zamówiłam sobie wczoraj nową paletkę:P
      Na tej stronce fajne mają rzeczy, ale się nieźle cenią...

      Usuń
    3. Dokładnie ;p aż w szoku byłam jak ceny zobaczyłam ;p
      No to dobrze, bo jak coś to mogę Ci dać ten cień :)

      Usuń
  2. ale Wam dobrze, teraz będziesz miała nam co tu pokazywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale jednak wolę zostać blogiem o paznokciach więc nie będzie recenzji innych produktów :)

      Usuń
  3. Wspaniałe dary, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletki od Venus są śliczne, o wiele ładniejsze niż te od dziubeki. ooo fajnie, że te rzeczy od Eveline chłodzą.. akurat ostatnio miałam same rozgrzewające.

    ja 1/5 kosmetyków oddałam kuzynce, balsamy Flos Lek oddałam koleżankom (to był już mój TRZECI TAKI SAM zestaw... przy okazji bardzo słaby) - Flos lek przegina z dawaniem tego ze współprac i na zloty... pewnie chcą opróżnić magazyny ;P no 1/5 rzeczy dałam mamie... reszta dla mnie <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chłodzą i to mocno ;p aż byłam w szoku ;p
      Co do bransoletek w pełni się zgadzam :) chociaż ta od dziubeki to taka troszkę wersja sportowa więc też może być :)
      Ja też muszę coś zrobić z tym wszystkim ;p Kompletnie nie mam pomysłu ;p za dużo tego wszystkiego jest ;p niektóre rzeczy zaczęłam używać, ale to mi starczy na ho ho ho i jeszcze troszkę ;p

      Usuń
    2. no dokładnie! a ja jeszcze byłam pod koniec kwietnia w DM to mam pełno rzeczy z tego wyjazdu nieotwartych... będę się chyba golić co 2 dni żeby zużyć to wszystko do golenia, haha :D

      a z zapachów to dwa zestawy oddałam mamie... najwyżej będziemy się dzielić. zostawiłam sobie pomarańczowy, bo taki najbardziej letni...

      Usuń
    3. o to ja od tego samego zapachu zaczęłam :D

      Usuń
  5. Dziękuję! :* :* :*
    Ależ dobroci dostałyście :) Ta bransoletka z pierwszego zdjęcia jest piękna! I Dziubeka też mnie zachwyca, ale podejrzewam, że bym jej nawet na rękę założyć nie mogła.
    Ta woda toaletowa jest fajna. Wygrałam ją w niespodziankowym rozdaniu i totalnie skradła mi serce, pomimo, że normalnie w życiu bym na taki zapach nie zwróciła uwagi.
    Aj ukradłabym Ci kilka rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ;p
      A co do dziubeki to myślę, że byś dała radę :) tam jest dość spora regulacja poza tym można kombinować z nią :) A venus jest cudna :D
      A wody toaletowej mamy 3 wersje zapachowe - ta ze zdjęcia już otwarta i bardzo fajnie pachnie :) dobrze bo mi się codzienne zapachy kończą :D

      Usuń
  6. Ten chłodzący balsam do ciała z eveline to faktycznie masakra.. nie jestem w stanie tego używać bo drgawek dostaję ;)))
    Produktów z białego jelenia zazdroszczę bo je uwielbiam :)) są świetne i naturalne :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ;p zimno po nich że ho ho ;p ale ja lubię taki efekt bo wtedy mam wrażenie że to lepiej działa :D Poza tym jak znowu przyjdą do nas upały to będzie jak znalazł :D
      ja z białego jelenia miałam na razie tylko szare mydło i to koniec więc jestem ciekawa :)

      Usuń
  7. ho ho, ile tego jest, nie wiem na czym się skupić ;)
    ten olejek arganowy jest fajny, pisałam o nim niedawno recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to dobrze wiedzieć :) zaraz odszukam u Ciebie :)

      Usuń
  8. Hej, Ania pisała że chcesz dołączyć do naszego Paznokciowego Teamu - bardzo się cieszymy i ja jako jedna z założycielek już wpisuję Cię na listę i pozostaję tu na dłużej :)

    A na spotkaniu widzę że same wspaniałości dostaliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne upominki - będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo widze że moja odżywka z eveline powędrowała do ciebie i lioton do nóg :D
    SUperr ;)

    A gdzie zgubiłas mydełko od helfy.pl ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D jeszcze nie stestowałam rzeczy z wymianki :)
      A co do mydełka to w łazience już ;p

      Usuń
  11. Ja swoje kosmetyki zapakowałam już w torby i rozpakuję je dopiero po przeprowadzce ^^
    I dostałaś śliczny odcień lakieru z Pierre Rene <3 Mi trafiły się same niebieskie odcienie :D Nie licząc czerwonego lakieru z Paese ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodałam do obserwowanych i zapraszam do mnie:)
    KIEDY NUDNO CI I ŹLE WEJDZ NA bLOG prettygirl
    Girl prezenty da nie male, gdy zostaniesz z nia na stałe.
    Blog coraz barzdiej sie rozwija , wiec dziewczyny COME HERE :))

    OdpowiedzUsuń
  13. same cudeńka :D powiem Ci że trochę zazdroszczę :P hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sporo tego wyszło :D Ale już troszkę oddałam :)

      Usuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...