sobota, 5 marca 2016

Stempelkowe piórka

Niżej zapowiadałam serie postów ze zdobieniami ślubnymi, ale najpierw nadrobię stare zdobienia. Cieszę się w ogóle z tak dużego odzewu pod ostatnim postem :) Fajnie, że jeszcze tutaj zaglądacie :)

Dzisiaj będzie o zdobienie z użyciem stempla i blaszki nr BP-18 z BornPrettyStore :) Zdobienie zrobiłam już dawno, ale na szczęście na fotkach są widoczne lakiery więc będę w stanie odtworzyć co to było. Mamy tutaj One Coat nr 17 od WIBO, ombre zrobione z użyciem białego od SellyHansen nr 300 WhiteOn oraz Hean City Fashion nr 174. Do tego mamy stemple i kropeczki zrobione srebrnym beautyUK. Strasznie podoba mi się kolorystyka tego zdobienia i nabrałam ochoty na powtórkę :)











Jak Wam się podoba to zdobienie? :)

pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. przepiękne,delikatne pazurki ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam piórkowe motywy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne piórka :) uwielbiam ten motyw na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo eleganckie :) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie te piórka wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo :) super ze udalo Ci sie wrocic :)! Przegapilam p o rzednieho posta ale ja rowniez nie mam juz tyle czasu co dawniej na paznokcie.. gratulacje slubu ;) ja miałam zwyklegodrencza w tym dniu.. jak to sie mowi.. szewc bez butow chodzi ;)) zdobienie sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyszło :) bardzo fajnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahhh moje ukochane piórka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdobienie :)
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyw jak najbardziej w moim typie. :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...