środa, 19 marca 2014

Cieniowane paznokcie - mini tutorial ;)

W związku z tym, że wielu z Was podoba się moje cieniowanie paznokci, chciałam zrobić tutorial w którym pokażę jak ja to robię ;) Oczywiście jak już zdecydowałam się na zrobienie dla Was tutka to nie wyszło idealnie, ale chodzi nam tutaj o metodę i mam nadzieję, że Wam się spodoba ;) Będzie to cieniowanie w pigułce ;)


1. Malujemy paznokcie bazowym kolorem - jak widać nie musi być on idealnie kryjący. Ja wybrałam Hean City Fashion nr 165, który jest lakierem raczej do frencha, ale pasował mi kolorystycznie.

2. Przygotowujemy sobie przybory, czyli jakąś małą karteczkę, kawałek gąbeczki (moja pochodzi z zabezpieczenia lodówki w transporcie, więc na prawdę może być to dowolna gąbeczka) oraz wykałaczkę lub drewniany patyczek do odsuwania skórek.

3. Na kartce maziamy pasek lakierem ciemnym (u mnie Hean City Fashion nr 187) i zaraz obok jasnym(bazowym). Polecam zrobić tak żeby warstwa jasna była o wiele większa (szersza) niż ta ziemna, bo wtedy wyjdzie nam ładniejsze przejście.

4. Rozmazujmy za pomocą wykałaczki lakiery, mieszając je ze sobą stopniowo tak żeby ciemny kolor robił się coraz jaśniejszy, zostawiając na końcu kawałek koloru bazowego, żeby na paznokciu nie było widać odcięcia się kolorów. Ja mieszam je początkowo małymi okrężnymi ruchami, a na koniec mieszam ruchami prostymi wzdłuż początkowych linii lakierów.

5. Maczamy gąbeczkę szybkimi ruchami. Ja maczam jak widać gąbeczkę blisko rogu, bo tak mmi najłatwiej później rozprowadzać kolor na paznokciu.

6. Ciapiemy po paznokciach. Ja zwykle ciapie jeden paznokieć i maczam gąbeczkę znowu w lakierze i robię kolejny. Zwykle zaczynam od kciuka i idę małego. Warto też na początku lekko dociskać gąbeczkę do paznokcia i najwyżej jeżeli kolor wyjdzie zbyt mało intensywny dołożyć kolejną warstwę cieniowania przy drugim kółku (kciuk -> mały i znów kciuk -> mały)

7. Słyszałam, że najlepiej pokryć topem jak lakier jest jeszcze mokry, ale ja zwykle pokrywam już suche cieniowanie i też jest ok. Mamy gotowy wzorek. Dodałam jeszcze holograficzne łezki żeby nie było pusto.

Jak dla mnie proste jak rogalik :D Mam nadzieję, że ktoś to zrozumiał ;p jak coś niejasno napisałam to dajcie znać ;)

Zrobiłam taki tutorial, bo wydaje mi się, że taki sposób jest lepszy od malowania gąbeczki. Dajcie znać w jaki Wy sposób robicie cieniowanie i czy lubicie tak ozdobione paznokcie? ;)

Pozdrawiam

51 komentarzy:

  1. Taaa proste jak metrowy drut w kieszeni, a jak co do czego, to nic mi nie wyjdzie pewnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno nie ;) myślę, że moim sposobem jest mniejsze prawdopodobieństwo, że wyjdzie brzydkie cieniowanie ;) Wiadomo, że trzeba poćwiczyć, ale do ogarnięcia :D

      Usuń
    2. O to to! Podpisuję się obiema ręcami :D

      Usuń
    3. Aj dziewczynki :D myślę, że odrobina chęci i dałybyście radę :D

      Usuń
  2. Jesteś wielka :) Uwielbiam Twoje cieniowanie i muszę koniecznie wypróbować ta metodę. Ja do tej pory ciapałam na kartkę pojedyncze krople lakieru i nakładałam każdy kolor gąb
    ką osobno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też Ci ładnie wychodziło :D więc zdolniacha jesteś :D Wydaje mi się, że ten sposób jest dość sprytny i bardziej pewny ;) Ja kiedyś też robiłam każdy kolor osobno ale odkąd gdzieś zobaczyłam że można tak to tego nie zmieniam :D

      Usuń
  3. Cudowne masz te paznokcie :-) Świetny tutorial ;-) Ja nie mam zdolności do takich rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) akurat tutaj nie trzeba mieć jakiś specjalnych zdolności ;)

      Usuń
  4. Fajny tutorial :)
    Ja od razu maluje lakierem po gąbeczce paski. Podczas ciapania po paznokciach same się mieszają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie wydaje, że one się dobrze nie pomieszają ;p ale może i tak ;)

      Usuń
  5. To jedyne zdobienie jakie potrafię wykonać, świetnie dobrane kolory, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam cieniowanie na paznokciach, wygląda to bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze sobie upaćkam skórki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;p ale jakoś łatwo to schodzi ;p pędzelek, trochę zmywacza i maziania i gotowe :D

      Usuń
  8. Takim sposobem jeszcze nie robiłam, chyba czas najwyższy spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. próbowałam z siostrą ok 5-6 razy i za każdym razem nie wyszło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne. Kiedyś się umówimy i zrobimy razem ; D

      Usuń
  10. Świetny sposób na pewno wypróbuję:)ja to od razu maziam po gąbce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O chyba też tak zrobię. Mam na paznokciach lakier, który zszedł na końcach chyba go uzupełnie jakimś innym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie nie mogę patrzeć... Co pomaluje paznokcie to nie są tak ładne jak Twoje :(

      Usuń
  12. Uwielbiam cieniowane pazurki. Robię dokładnie taką samą metodą i wychodzą super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie ;) tez tak zawsze robie cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie :) bardzo ładnie Ci wychodzą te cieniowania, ja tam maluję wszystkimi kolorkami na gąbeczce, ale z chęcią wypróbuję tę metodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobnie robię cieniowanie, jednak ja kolory nakładam bezpośrednio na gąbeczkę i na niej mieszam kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na początku mojej przygody z cieniowaniem też tak robiłam a teraz maziam po gąbce ale i tak nie wychodzi tak rewelacyjnie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja cieniuję na gąbeczce, ale wypróbuję Twój sposób bo przejścia rzeczywiście idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej metody nie próbowałam :D Ale nadrobię :D Przejścia doskonałe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dziewczyny liczę na Was :D czekam na zdobienia :D

      Usuń
  19. ale piękny gradient! ja zawsze do tej pory maczałam gąbkę w jednym kolorze, ale muszę wypróbować z tym zmieszaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja w jednym maczałam kiedyś, ale wtedy kolory się tak dobrze nie mieszają - przynajmniej mi ;p

      Usuń
  20. ja to maziam po gąbce od razu ale ten sposób też mi jest znany i fajny :) wypróbuję go :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z pewnością wypróbuję, moje cieniowanie aż tak fajnie nie wychodzi...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w sumie jeszcze nigdy nie robiłam cieniowania a takie proste:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię paski na gąbeczkę położyć. Też ładne przejście wychodzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny tutek :D ja trochę inaczej robię cieniowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Robię podobnie, ale nakładam każdy kolor osobno na gąbkę, muszę spróbować tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie o tym sposobie Ci pisałam kiedyś pod postem :)

      Usuń
  26. Bardzo mi się podobają takie paznokcie, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny efekt końcowy! też korzystam z tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ostatnio opanowałam ombre i powiem że wychodzi mi bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ta technikę. prosta na maxa a efekt zawsze cudny;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za tutorial :) Ja zwykle ciapałam każdym lakierem osobno po paznokciu, ale nie wychodziły wtedy takie fajne przejścia.

    OdpowiedzUsuń
  31. hm twój sposóbchyba lepszy niż malowanie pasków na gąbce, muszę to wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę spróbować takim sposobem :) !

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...