czwartek, 2 stycznia 2014

Miło spędzony czas z Szalonymi Dziewczynami ;) cz.2

Przyszedł czas na drugą część relacji ze spotkania blogerek w Krakowie, które odbyło się 14.12.2013 w restauracji Krakowskie  Metro.


W tym poście będą przede wszystkim zdjęcia ukazujące świetną zabawę z dziewczynami :D
Nawet nie wiem co napisać... Było tak wspaniale. Wszystkie uczestniczki są super sympatyczne i mają wspaniałe poczucie humoru. Pojęcia nie mam jak organizatorkom (Ali, Agni i Bopp) udało się nas tak dobrać. 


Agni, Alicja i Bopp
Wszystkie uśmiechnięte, zadowolone i pełne energii (niektóre pomimo długiej podróży).
Ale od początku - weszłam, a moim oczom ukazały się miliony wymiankowych lakierów!! (i nie tylko) Aż nie wiedziałam za co złapać pierwsze. W końcu z wrażenia postanowiłam po prostu usiąść i spojrzeć na wszystko z innej perspektywy. Wybrałam kilka fajnych kąsków, które możecie zobaczyć w poprzedniej notce. Ledwo zdążyłam pochować te dobroci, a okazało się, że mimo zapowiedzi, że na pewno nie będzie żadnych prezentów organizatorki się postarały i zaczęły wręczać nam torebki pełne fantastycznych rzeczy. Wszystko pokazałam również w poprzedniej notce.

 

Muszę powiedzieć, że takie wybieranie i oglądanie strasznie wzmaga apetyt. Dlatego czym prędzej zabrałyśmy się za wybieranie pizzy :D Z Bopp, Modjus i Alicją wybrałyśmy dwie duże i zjadłyśmy w czwórkę. Jakie dokładnie wybrałyśmy to nie pamiętam, ale były dość smaczne ;)
Następnie przeszłyśmy do plotek i tematów około blogowych. Trwało to bardzo długo i gdyby nie to, że niektóre dziewczyny musiały lecieć na pociągi i inne środki transportu pewnie siedziałybyśmy tam do nocy :D


W trakcie plotek wpadłyśmy na świetny pomysł z dziewczynami i dzięki temu każda ma piękne zdjęcie :D Pozowanie z paznokciami uznaje za nową blogową modę :D


A na koniec takie luźne zdjęcia z dziewczynami ;)


I obowiązkowo wszystkie spotkaniowe paznokcie ;)


Na koniec podziękowania dla fotografa Grzegorza Przetakiewicza i wspaniałych organizatorek i świetnych uczestniczek :D
Mam nadzieję, że uda nam się dziewczyny jeszcze spotkać w tak zacnym gronie ;)

Pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. ♥ Wracaj szybko do Krakowa ♥
    Albo nas zaproś do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas zapraszam ;)
      A tak serio to coś mi tam się kołacze w głowie :D

      Usuń
    2. Jak sie cos wykolacze to obowiązkowo daj znac!:) Agni jak sie zrobi cieplej to mozemy do Wro sie wybrać :)

      Usuń
    3. :D czekam na wiosnę :D i na Was :)
      No tylko musiałabym jakiegoś wsparcia poszukać, a we Wro nie mam nikogo :/ Pokombinuje ;)

      Usuń
  2. pozowanie z paznokciami - mega :D i teraz znowu zazdroszczę Wam spotkania po tym poście! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozowanie było hitem tego spotkania :D

      Usuń
  3. cudownie! szkoda, że nie ma takich spotkań w Poznaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego trzeba się wybrać gdzieś dalej :D Jak ja ;)

      Usuń
  4. Widać że wszystkie dziewczyny zadowolone, tylko pozazdrościć takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że spotkanie było udane. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To musiały byc fajne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zadowolone ;) zazdroszczę dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać po paznokciach, że to spotkanie blogerek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że to spotkanie maniaczek ;p
      dobrze, że nie ma zdjęć z początków wymianki ;p to by dopiero było ;p

      Usuń
  9. Wszystkie jesteście piękne! Zazdroszczę spotkania, fajnie poznać dziewczyny znane z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Było fantastycznie i ja się chętnie wproszę do Wrocka :) bo mam jednak znacznie bliżej. Chociaż... K.O.T. chadza własnymi ścieżkami i to nawet dość dalekimi. :D
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super :D
      Wrocław zawsze stoi dla Was otworem :D

      Usuń
  11. Było super i koniecznie trzeba to powtórzyć :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...