sobota, 18 stycznia 2014

Świeca do nakładania ozdób

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać świetny przyrząd do nakładania wszelkiego rodzaju ozdób do paznokci. Na razie testowałam to na ćwiekach i spisywało się rewelacyjnie :) 
Ale od początku. Cały czas mowa o świecy do nakładania ozdób. Możecie ją dostać w BornPrettyStore w dziale Nail Art w cenie 2,53$.



 Sama świeca wyglądem przypomina ołówek, jest jednak o wiele dłuższa. Ściślej mówiąc jest to cienka świeca owinięta papierkiem. Nie jest to zbyt mocne zabezpieczenie więc jest ona dość krucha. Moja niestety nie przetrwała w całości podróży z Singapuru. Nie martwi mnie to zupełnie, bo szczerze mówiąc wydaje mi się, że taka mała świeca jest o wiele bardziej poręczna. Swoją drogą ta świeca jest tak wydajna, że starczy mi do końca życia. Nie wiem w jaki sposób ona się może zużyć. Jedyne co to może nam się ubrudzić lakierem, ale przetarcie nią po kartce załatwia problem.


 Na samym początku musimy ją jednak natemperować. Ja użyłam do tego noża kuchennego - idzie to łatwo i bardzo sprawnie. Radzę Wam wystrugać ją tak, aby końcówką była dosyć cienka. Ułatwia to później nakładanie ozdób na paznokieć. Po prostu widać gdzie kładziemy ozdobę ;)
Z tak przygotowaną świecą możemy zacząć działać. Ćwieki ładnie "przyklejają" się do świecy i możemy je szybko przenieść na jeszcze mokry lakier. Ja lekko je dociskam i czekam do wyschnięcia. Pokrywam topem i gotowe. Jak wspominałam dobrze jest mocno naostrzyć świecę bo wtedy lepiej widzimy gdzie kładziemy ćwieka (lub inną ozdobę) co pozwala nam na idealnie równy manicure.
Pokażę Wam teraz kilka ozdób, które jak zaczarowane trzymają się świecy ;)






Jak widać świeca "klei się" dookoła więc na pewno nie będzie problemu ze złapaniem danej ozdoby ;)
Cena tej świecy może nie jest najniższa, ale tak jak mówiłam przyrząd zupełnie się nie zużywa, więc warto zainwestować ;) Dodatkowo z kodem CIBQ10 dostaniecie 10% zniżki ;) Także polecam serdecznie ;)

Pamiętajcie o kodzie zniżkowym na całe zakupy w BornPrettyStore ;) Dodatkowo przesyłka zawsze jest darmowa ;) A teraz jest promocja na naklejki wodne za 0,88$ za zestaw :D nic tylko szaleć ;)

http://www.bornprettystore.com/

Co sądzicie o świecy? Macie taką? Jakie wrażenia z jej użytkowania? ;)

Pozdrawiam

47 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Śmieszny i niepozorny, ale jaki przydatny ;) Zupełnie inna jakość współpracy z ozdobami ;)

      Usuń
  2. Przydatna sprawa :) Będę musiała sobie taką kupić :)
    A fajne masz te ozdóbki - trójkąty, pokażesz jakiś mani z nimi? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajne są, ale kurczę boje się troszkę, że będą odstawać ;) ale postaram się coś wykombinować ;)
      Dzisiaj znalazłam w BPS jeszcze drugą wersję, która wygląda jak biała kredka ;) Możliwe, że lepiej zniesie podróż jakby coś ;)

      Usuń
  3. Z ćwiekami to pół biedy, bo je nakładam pęsetą, ale taka świeczkowa kredka świetnie się właśnie sprawdzi przy tych bardzo płaskich ozdobach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pęseta nie jest zła do ćwieków, ale można lakier zarysować, a świecą raczej ciężko ;] Ale fakt, że do tych płaskich będzie nawet bardziej przydatna ;)

      Usuń
  4. idzie do mnie druga paczka z BPS a w niej właśnie świeca :D nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tam nie mam świecy :D ja nakładam ozdoby wykałaczka i też się trzyma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nakładałam tym patyczkiem do odsuwania skórek, ale świecą jest zdecydowanie łatwiej ;)

      Usuń
  6. ja zrobiłam ze zwykłej świeczki i też się dobrze sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad tym i pewnie gdyby nie współpraca z BPS też bym spróbowała ;) Chociaż nie wiem czy zwykła świeca nie jest twardsza od tej specjalnie do ozdób ;)

      Usuń
  7. Ja sobie niedawno zrobiłam własną wersję z patyczka do odsuwania skórek i gorącego kleju. Działa bombowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to gorący klej? taki z klejarki? Nie pomyślałam o tym, ale może to by ciekawy patent ;)

      Usuń
  8. w sumie fajne, akurat dla osób robiących bajzel jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bajer :) Nigdy nie słyszałam o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdyby dziewczyny nie pokazały też bym nie wiedziała ;p a tak mnie oświeciły i mam :D

      Usuń
  10. Mam ją ale zamawiałam na all i dzięki niej w końcu mogę robić zdobienia z ozdobami, wcześniej nakładanie ich było prawdziwą udręka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny gadżet :) trzeba będzie w niego zainwestować bo ostatnio lubię bawić się ozdobami ale ich nakładanie mnie denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też ostatnio ciągle bawię się ozdobami ;) A jeszcze teraz karnawał w którym trzeba robić zdobienia "na bogato" ;p

      Usuń
  12. Super sprawa, duże ułatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest świetna rzecz, muszę ją mieć !

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o takim gadżecie ^^ Wygląda ciekawie, jednak wątpię bym go używała. Skoro na swe paznokcie nakładam tylko zwyczajny lakier... ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta świeca :) ale Ty masz swoje bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatna rzecz. Muszę sobie wreszcie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam taką świecę, tyle że od promoto i też uważam że to świetny wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo.. Fajna rzecz.. Musze przyjrzeć się jej bliżej.. Póki co używam sondy, ale zazwyczaj szybko mi sie od niej odklejają te ozdoby.. To zdaje sie być świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako, że jestem po tyłach w kwestii paznokciowej pierwszy raz widzę takie cudo na oczy! :) Mega bajer:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super sprawa! To musi być spore ułatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam :* przepraszam, że z anonima, ale niestety nie mam blogspota :( codziennie wchodze tutaj żeby być na bierząco! ślczne zdobieni wykonujesz :) i zaciekawiła mnie ta stronka skąd zamawiałaś tą świecie i są tam też blaski i chyba również zamawiałaś, chciałam się dopytać jak to wygląda zamówienie tego? jak przesyłka wygląda i ile kosztuje do polski? widze, że chyba warto bo dużo osób z tej strony zamawia - fajnie zaopatrzona jest :) /patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ;) Ale tak naprawdę wystarczy mieć maila na gmailu żeby móc komentować jako nie anonim ;) blogspota nie trzeba zakładać do tego ;)
      Przesyłka jest całkiem darmowa.
      Żeby złożyć zamówienie wystarczy się zarejestrować na ich stronie, ale żeby zapłacić trzeba sobie założyć paypal ;) Jest to bardzo proste i potem postępować wg kroków jakie będą nam się wyświetlać na ekranie ;) Przesyłka idzie około miesiąca ;) Jedna mi nie doszła, ale teraz czekam na 3 i zobaczymy jak to z tym będzie ;)

      Usuń
    2. bardzo dziękuje Ci za odpowiedź ! może nie wysłali jeszcze bo na stronie na górze pisze, że są na wakacjch do 5 lutego :) chyba, że wcześniej zamawiałaś : *

      Usuń
    3. O i już nie jesteś anonimowa :D A co do zamówienia to, to które nie doszło zamawiałam we wrześniu także raczej już go nie zobaczę :(
      A jak byś miała jakiś problem z zamówieniem to pisz na maila - postaram się pomóc ;)

      Usuń
    4. oj :( to szkoda. Będe zamawiać w lutym dopiero, jak wrócą : ), wielkie dzięki : *

      Usuń
  22. serio ta przesyłka jest darmowa jak piszą????

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...