wtorek, 12 lutego 2013

Musztarda przełamana granatem oraz info o rozdaniu





Na wstępie chciałabym napisać, że wiem, że skórki dookoła granatowego paznokcia są nie zmyte, ale po prostu ten manicure robiłam bardzo dawno temu i wtedy jeszcze nie sądziłam, że założę bloga więc były to zdjęcia tylko dla mnie, a zrobiłam je od razu po pomalowaniu i tak właśnie wyszło.
Zaczęłam od koloru bazowego, którym jest musztardowy żółty firmy CORAL PRO SILK nr 122.


Na paznokcie palców serdecznych nałożyłam ASTOR FASH'N STUDIO nr 65.


do zrobienia wzorków użyłam bardzo cienkiego pędzelka, który kupiłam w chińskim sklepie za śmieszne pieniądze, ale używam go już jakiś czas i zupełnie nic się z nim nie dzieje także mogę go spokojnie polecić.


Wzorki są koloru czerwonego co widać oraz złotego czego na zdjęciach niestety nie będzie widać, ale na żywo ładnie mienił się on w zimowym słońcu sprzed roku. Do czerwonych kreseczek użyłam lakieru MISS SELENE  nr 197, którego nie mogę tu wkleić ze względu na przygodę jaką przeżył. Otóż pierwszy raz w życiu pękła mi buteleczka z lakierem, który rozlał się na inne które akurat stały koło niego. Nie był to ten MISS SELENE ale on ucierpiał najbardziej i jest w tym momencie złoto brązowy i nie widać że to czerwony.
Złote kreseczki są dziełem CORAL PRO SILK nr 121.


A efekty moich zmagań były właśnie takie:


Jak Wam się podoba? Muszę jeszcze dodać, że mimo iż bardzo podoba mi się ten kolor musztardowy nie za często go używam ze względu na to, że nawet po użyciu lakieru podkładowego zabarwia mi płytkę na żółto i niestety potem nie bardzo jest jak to zniwelować, a bardzo nie lubię mieć pożółkłych paznokci.

Na koniec chciałabym poinformować, że na blogu Sayonaramoose trwa rozdanie :) zachęcam do udziału :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...