piątek, 15 lutego 2013

Karnawałowe Ombre


Przy okazji tej notki okazało się, że należy od razu zapisywać jakich lakierów się używa, albo pisać notkę zaraz po pomalowaniu bo niestety po czasie trudno jest odtworzyć wszystkie kolory jakie w nim występują :) Szczególnie jeśli jest to ombre. Uwielbiam ten rodzaj malowania paznokci i bardzo dobrze się bawię przy jego realizacji. Zapraszam na krótką relację z tego procesu.



Rozpoczęłam od koloru bazowego, na który wybrałam RIMMEL LycraPRO w kolorze Pink Amazon Nr298. Na zdjęciach wyszedł jakiś czaerwono-pomarańczowy a w rzeczywistości jest różowy.

Nie będę się rozpisywać nad tym jak zrobić Ombre bo pewnie każda już oglądała nie jeden filmik na yt na ten temat :) Do zrobienia przejść użyłam lakierów:
- LEMAX Seria DZ0612 (muszę go tak opisać gdyż nie ma żadnych innych oznaczeń na buteleczce i nigdy nie miał - został kupiony w takim namiocie, w którym można kupić dosłownie wszystko)

- WIBO Extreme Nails Nr 177

- Sally Hansen INSTA-DRI  Pronto Purple Nr 20

I do wykończenia REVLON Grape Fizz Numerka nie widzę ale jest to ta seria pachnąca - ten akurat jak sama nazwa wskazuje pachnie winogronem.

Ze względu na to iż miał to być karnawałowy manicure postanowiłam dodać mu jeszcze kilka wyróżniających go elementów. Na pierwszy ogień posły ukośne, czarne kreseczki robione pędzelkiem takim jak w poprzednim poście przy użyciu lakieru WIBO Express growth NR 34 (chociaż pewności nie mam bo na czarnym trudno zobaczyć czarny napis :))

Następnie aby jakoś to ożywić dodałam paski srebrne zrobione lakierem WIBO Nasty&cool Nr 55.

Jednak nie był to koniec bo nadal czego mi tu brakowało. Zmyłam więc paznokieć serdeczny i pomalowałam go na czarno wyżej wymienionym WIBO i pokryłam topperem z essence nail art special efect! Circuse confetti Nr 02.

Efektem tego był taki oto manicure:







Jak Wam się podoba? :) Wysłałam go nawet na konkurs organizowany na portalu Rossnet ale niestety najwidoczniej nie spodobał się Jury bo nie zostałam wyróżniona.

1 komentarz:

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...