środa, 4 czerwca 2014

Galaxy Nails

Nadszedł czas na moje pierwsze Galaxy Nails. Do tej pory podziwiałam je u innych dziewczyn i wreszcie postanowiłam wykonać je sama. Siadłam, wyjęłam mnóstwo lakierów, które kolorystycznie mi pasowały i zaczęłam. Jako podkład nałożyłam jedną warstwę Sally Hansen 300 White On i zaczęłam ciapać gąbeczką. W ruch poszły różne lakiery, fiolety, granaty, niebieski, srebrny i biały. Czego dokładnie użyłam zobaczycie na końcu. Do zrobienia gwiazdek użyłam płytki z BornPrettyStore o nr QA64. Możecie ją dostać w dziale Nail Art, a ściślej mówiąc TUTAJ. Kosztuje 1,99$. Dodatkowo z mim kodem ( o ile działa, bo ostatnio coś nie działał :( ) CIBQ10 dostaniecie 10% zniżki. Wzorki z płytki świetnie się odbijają więc na prawdę warto. Ja zrobiłam tak, że odbiłam tylko część wzoru, żeby wyglądało bardziej naturalnie.











Użyłam Wibo Express growth nr 287, Sensique nr 164, Life nr 12, BeautyUK srebrny bez numerka, Wibo Extreme Nails nr 177, mySecret nr 148 mint, Sally Hansen nr 300 White On, Color Alike Sinner Lady i 502 Figa z makiem.

http://www.bornprettystore.com/


Pozdrawiam

46 komentarzy:

  1. A ja wczoraj oglądałam właśnie tego typu zdobienia na innych blogach:). Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku jakie piękne! Też chcę umieć tak ciapac gąbeczką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic trudnego ;) a w tym zdobieniu można zawsze naciapać czymś jasnym i poprawić ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. cudownie! :) a wykorzystanie tych stempelków to był dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie to wygląda. Właśnie dzisiaj się zastanawiałam nad tym zdobieniem :):)
    Cudo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dawaj ;) Chętnie zobaczę Twoją wersję ;)

      Usuń
  5. Jak będę miała chwilę więcej czasu niż teraz to na pewno wypróbuję tego typu zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomba! :) Też za mną chodzi ostatnio galaktyka, ale w tej wersji z różem i fioletem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta różowa wersja też jest super ;) Widziałam kilka takich zdobień, ale wolałam zacząć od standardu :)

      Usuń
  7. Super :D Galaxy to trudny motyw a u ciebie wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie wyszlo, sporo lakierow uzylas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni sporo, bo nie wiedziałam jak to wyjdzie :) A robiłam pierwszy raz bez oglądania jakichkolwiek tutków w tym temacie. Zupełnie z głowy :)

      Usuń
  9. niesamowite :) mi nigdy nie wychodza ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dlaczego? Wydaje się to tak nadziabane, że nie może nie wyjść :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Bomba! Ciągle sobie powtarzam, ze kiedyś zrobię galaxy i jakoś ten czas nie nadchodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długi czas tak miałam, więc i na Ciebie przyjdzie pora :D

      Usuń
  11. najpiękniejsze galaxy jakie ostatnio widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. z tą piłeczką wygląda w ogóle jak kosmos (notabene przypomniałaś mi moje dzieciństwo :D )

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło absolutnie idealnie! Sama bym takie chciała nosić, są piekne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne galaxy, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądają :3

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O,O cudo <3 efekt naprawdę jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny :D
      Ale się cieszę że tak Wam się spodobało :D

      Usuń
  18. są świetne, bardzo mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękna galaktyka, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakbym patrzyła w rozgwieżdżone niebo - piękne mani :) pracochłonne i bardzo dokładnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie nawet nie aż takie pracochłonne :D

      Usuń
  21. Uwielbiam motyw galaxy, muszę do niego zrobić kolejne podejście :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...