sobota, 14 czerwca 2014

Polska Biało - Czerwoni!!

Mani powstało na mecz polskiej reprezentacji siatkówki rozgrywany w ramach eliminacji do Mistrzostw Europy. Wybraliśmy się na mecz ze Słowenią i tak ładnie kibicowaliśmy że Nasze Orły wygrały :) Troszkę pewnie do tego przyczyniło się moje zdobienie paznokci. Teraz też byłoby na czasie ze względu na rozgrywki Ligi Światowej (w niedziele gramy z Włochami - polecam obejrzeć na polsacie :D)
No ale przejdźmy do zdobienia. Biało czerwone cieniowanie, a do tego czerwono białe stemple kropeczki. biały to oczywiście Sally Hansen White On nr 300 (kupiłam ostatnio drugą buteleczkę :D), a czerwony to miss sporty nr 150. Użyłam płytki z Born Pretty Store o nr KD3, którą możecie kupić tutaj.








A Wy lubicie siatkówkę? A może jakiś inny sport? Kibicujecie naszym?
 
Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. Siatkówka i piłka nożna :)
    Muszę zapolowac na stemple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piłka nożna to mnie nudzi ;p
      A siatkę kocham <3
      A stemple polecam z czystym sercem te z BPS ;) Super ceny i świetnie się odbijają - szczególnie z tych blaszek sześciokątnych :)

      Usuń
  2. Cudne!! Sama nie jestem wymarzonym kibicem ale takie paznokcie to chętnie bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę :D Ja się czułam bardzo fajnie :)

      Usuń
  3. Idealne!! Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wesołe mani :)
    siatkę lubię tak sobie, ale uważam, że chłopcy są genialnie i powinni być bardziej doceniani niż reprezentacja piłki nożnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj podpisuje się pod tym wszystkimi rękami i nogami :D Powinni zdecydowanie częściej o nich mówić, a z transmisjami piłki nożnej (przynajmniej reprezentacji) powinni dać sobie spokój bo szkoda pieniędzy...

      Usuń
  5. ekstra! super z tymi kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na kibicowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! piękne :) siatki nie oglądam, raczej piłkę nożną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te kropeczki, pomysłowo to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądają! :)
    siatkówkę mogę oglądać, ale tylko w wykonaniu reprezentacji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pazurki dla fanki siatki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają Twoje zdobienia, jednakże, gdybym mogła coś zasugerować, byłoby świetnie, gdybyś pokazywała jak je wykonać "krok po kroku". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Każda uwaga jest cenna :) Na razie zrobiłam krok po kroku cieniowanie jakiś czas temu ;) Będę mieć na uwadze, że są osoby zainteresowane takimi postami ;)

      Usuń
  12. Przepiękne zdobienie :) ja jestem tak antysportowa, że jak widzę coś takiego w telewizji, rzucam się na pilota i zmieniam na byle co, byle nie leciał w tle mecz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie to wygląda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Siatkówka i piłka nożna naszym drużynom obowiązkowo, ale niestety ostatnio kibicuje tylko naszym przystojnym siatkarzom <3

    A mani genialny świetnie połączyłaś kropki z ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ekstra mani :) mnie osobiscie jedna i druga piłka nie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. idealne paznokcie kibicki ^^
    ostatnio jak przejeżdżałam koło Spodka to widziałam, że jest tam strefa kibica ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. wyszło bardzo patriotycznie :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...