czwartek, 19 czerwca 2014

Błękitne kwadraciki

Dzisiaj mam dla Was znowu stemple ;) Tym razem pokolorowane różnymi odcieniami niebieskiego. Robiłam je późnym wieczorem i pod koniec zauważyłam, że stempelkowa naklejka lekko zbąblowała, ale może wybaczycie :) Do stempelków dodałam cieniowane paznokcie. Dobrze się w nich czułam. Do zdobienia użyłam lakierów: Inglot nr 405, Hean City Fashion nr 174, flormar nr 430 oraz Shiner lady od colorowo.
Wzorek pochodzi z płytki Cheeky Jumbo Happy Nails nr 10.






Chciałabym Wam jeszcze wspomnieć o pędzelkach, których użyłam do wypełniania wzorków. Są to pędzelki, które otrzymałam od BornPrettyStore w ramach współpracy. Trochę się ich obawiałam, bo kiedyś kupiłam pędzelki w chińskim sklepie i trochę mnie zawiodły ze względu na ich twardość. Okazało się, że moje obawy były bezpodstawne. Pędzelki znajdziecie w dziale NailArt w cenie 5,96$. W zestawie jest ich aż 12 sztuk i są bardzo fajne, bo zupełnie się nie niszczą. Na razie używam jednego i po kilku razach nie stracił na jakości. Pędzelki są bardzo cienkie, a co za tym idzie bardzo precyzyjne. Używam ich głównie do wypełniania stempli kolorem, ale może pokuszę się o jakieś zdobienie farbkami akrylowymi.




http://www.bornprettystore.com/

 Pamiętajcie, że z powyższym kodem dostaniecie 10% zniżki na całe zakupy w BornPrettyStore :D

Pozdrawiam

32 komentarze:

  1. Przyjemny manicure. Uwielbiam taką kolorystykę:) Ślicznie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Wzorek i kolory genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Uwielbiam Twoje paznokcie, za każdym razem mnie zaskakujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wszystko wykombinowałaś, idealny "zestaw" na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może już gdzies było pytanie, ale jak ty robisz te wzorki, czytam że to dzieki stemplom, ale jak to, co to ? mozna raźniej :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię stempelki na takiej foliowej koszulce do segregatora, potem je koloruje i maluje bezbarwnym lakierem i jak wyschną to przenoszę na paznokcie pomalowane białą bazą :) Postaram się zrobić jakiś post z tą metodą krok po kroku ;) Ale na razie będzie kilka notek ze stemplami, do których mam już materiał :)

      Usuń
  6. Piękny ten gradient Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, świetnie wszystko razem wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny gradient! idealnie ze stemplami się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie:). Wzór stempelka jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo fajnie się prezentuje ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Cieniowanie <3 Jestem fanką Twoich gradientów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękny masz wzór :) cudo z tym inglotem i cieniowaniem jest niebiańsko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory i fajowe stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdobienie a gradient świetnie Ci wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zdobienia, podziwiam :) śliczne wykonanie.
    Podoba mi się też cieniowanie i sama kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  15. super, ładny mani i fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  16. Te stemple wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne zdobienie :D i ten niebieski jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne, kojarzą mi się z łapaczem snów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 20 years old Sales Associate Salmon Hanna, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Yo-yoing. Took a trip to Muskauer Park / Park Muzakowski and drives a Safari. poznaj fakty tu i teraz

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...