środa, 4 marca 2015

Holo Serca

Dzisiaj mam dla Was stare zdobienie, które nosiłam jeszcze pewnie w zeszły roku. Jest ono banalnie proste bo są to holograficzne serca zrobione Sinner Lady od ColorAlike na głębokim granacie wpadającym w czarny od Hean nr 185. Do zdobienia użyłam płytki od BornPrettyStore o nr QA86 - polecam, bo jest piękna. Możecie ją dostać tutaj za 2,99$ przy użyciu mojego kodu zniżkowego CIBQ10 możecie dostać 10% zniżki także pamiętajcie o nim przy robieniu zakupów.











http://www.bornprettystore.com/
Pozdrawiam

23 komentarze:

  1. Przeurocze, lubię takie ciemne kolory :). Jesli chodzi o sama pytkę, od niedawna równiez ja mam i jest świetna.
    Daguszka <3 serduszka ;) Piekne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  2. płytkę mam i wiele razy już z niej korzystałam, cudne są te serduszka a Twoja wersja taka rockowa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pazurki :) jak tak na nie patrzę to coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że brakuje mi czarnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no wreszcie do nas wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię holo stemple na kremowej bazie, pięknie to wygląda :) A ta płytka jest cudowna! Od dawna planuje ją kupić, ale jakoś zawsze do koszyka trafia inna ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wzorek! piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że te białe plamy to wzorek a to światło....śliczne masz te pazureczki

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie! lubię takie stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam gdy stempel tak subtelnie wybija swój wzór na lakierze bazowym :) piękne, efektowne mani z pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jestem - tylko czasu brak... ale mam nadzieję wreszcie to zmienić :)

      Usuń
  11. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  12. terima kasih telah berbagi, itu sangat bermanfaat

    OdpowiedzUsuń
  13. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądają te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądają te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...