wtorek, 3 marca 2015

Noworoczne spotkanie blogerek w Warszawie

Wracam do Was :D Mam nadzieję, że na dobre i systematycznie jak kiedyś :) Zbierałam się do tego od dłuższego czasu. Generalnie dopadła mnie ta ponura zimowa pogoda i krótkie dni. Na szczęście robi się coraz jaśniej i bardziej pozytywnie.

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać i opowiedzieć trochę o spotkaniu, w którym brałam udział pod koniec stycznia, a ściślej mówiąc 24 stycznia. Na zaproszenie Blonde Bangs pojechałam do Warszawy :) Ciężko było trafić, bo lokal był nieźle zakamuflowany, ale dałam radę :) Byłam w sumie pierwsza, nie licząc organizatorek. Pozostałe dziewczyny potrzebowały trochę więcej czasu żeby przebić się przez Warszawę. Lokal był klimatyczny, chociaż nie do końca w moim guście.




Na szczęście nie to było najważniejsze. Ważne były poznane dziewczyny. Na spotkaniu stawiły się:
- Monika  - http://blonde-bangs.blogspot.com/
- Ewelina  - http://www.donnalavita.pl/
- Beata - http://www.rajskiespa.blogspot.com/
- Sylwia - http://mika-lifestyle.blogspot.com/
- Natalia  - http://nataliya-jesttakiemiejsce.blogspot.com/
- Kamila i Daria - kreatorniazmian.pl
- Dagmara  - www.frambuesa-beauty.blogspot.com
- Angelika  - http://msmelevis.blogspot.com/
- Agnieszka - www.rytmklawiatury.pl
I ja :)
Zabrakło niestety Dominiki, która miała ze mną jechać, ale się biedna rozchorowała :(
Każda inna i każda tak na prawdę zajmująca się czymś innym :D




Spotkanie rozpoczęłyśmy tak naprawdę od ploteczek przy gorącej herbacie. Po jakimś czasie czekały nas prezentację z firmy Palmers oraz Łowców Trendów.






Fajnie było wymacać wszystkie produkty, które w swojej ofercie posiada Palmers. Nie miałam nic od nich, ale na spotkaniu dostałam krem do rąk, który sama sobie wybrałam i wstępnie mogę Wam powiedzieć, że jestem zachwycona. Dodatkowo dostałam pomadkę ochronną do ust, której też jestem bardzo ciekawa. Po prezentacji uznałam, że muszę się bliżej przyjrzeć produktom tej marki bo mają strasznie dużo ciekawych rzeczy i to dla każdego. Prezentacja Łowców Trendów miała inny charakter i można ją było podzielić na dwie części. Pierwszą, która dotyczyła sposobów współpracy z blogerami i drugą, która tyczyła się chlorelli i młodego jęczmienia - wpływającej bardzo dobrze na nasz organizm.

Po wysłuchaniu prezentacji przyszedł czas na obiad, kolejne kubki herbaty i plotki aż do wieczora ;)

 
Uwielbiam takie spotkania i cieszę się, że mogłam Was poznać ;)





















Dzięki obrotności organizatorek kilka firm wsparło nasze spotkanie ;) Bardzo miło było dostać od nich drobne upominki.

Na koniec wspaniałe organizatorki:


Pozdrawiam :)
p.s. zdjęcia dzięki Ewelinie :)

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Młody jęczmień z sokiem jabłkowym ;p podobno super oczyszcza, aczkolwiek smak taki se ;p

      Usuń
  2. Miło było Cię poznać! Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha... super, że wracasz! Ja też się do tego zabieram ;)

      Usuń
    2. Dzięki ;) Wracaj :D będzie raźniej ;)

      Usuń
  3. Tak, tak wracaj szybko, bo fajnie tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...