wtorek, 17 grudnia 2013

Różowe cieniowanie z Pierre Rene

Czas na kolejne cieniowanie :D
Jak już kiedyś wspominałam, uwielbiam taki rodzaj mani, więc będzie go sporo na blogu ;) Użyłam dwóch lakierów od Pierre Rene, które dawno temu dostałam w promocji przy zakupie piasków tej firmy ;) Róż nr 218 nałożyłam normalnie, a głęboką śliwkę nr 223 nakładałam gąbeczką. Mani wydawało mi się lekko nudne, więc dodałam lśniące paseczki. Wyglądało super, ale przy robieniu zdjęć było problematyczne, bo aparat nie wiedział na czym łapać ostrość ;p poza tym za słabo dosicnęłam te paseczki do jeszcze mokrego lakieru i nie udało się ich wszystkich dobrze przykleić. Przez moje niedbalstwo lekko odstawały i mnie denerwowały ;p Mimo to, efekt wizualny mi się podobał ;)











Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. Śliczne cieniowanie! Jesteś mistrzynią pięknego komponowania kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś ;) To nic trudnego ;)

      Usuń
    2. super ! ;) mi gąbeczką nigdy nic nie wychodzi :(

      Usuń
    3. Dziękuję ;) Trzeba ćwiczyć ;) I przede wszystkim dobrze zmieszać kolory na linii ich styku ;)

      Usuń
  2. całkiem to fajnie wygląda :) a z tymi paseczkami tak niecodziennie. i podoba mi się, choć jakoś podświadomie nasuwa mi się skojarzenie z... panią lekkich obyczajów ;p sama nie wiem czemu :P jakoś kojarzy mi się to z boa z piór, może dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ;p o tym nie pomyślałam, ale jak to napisałaś to teraz to widzę ;p racja ;p oj to muszę te paseczki w jakiś inny sposób wykorzystać ;p

      Usuń
  3. cieniowanie zawsze wygląda efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja! uwielbiam cieniowane pazurki dlatego też kocham lakiery termiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termicznego lakieru jeszcze nie mam, ale może kiedyś gdzieś upoluje :) dziękuję ;)

      Usuń
  5. bardzo fajnie wyszło ;) paseczki pasują idealnie tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, choć ja odpuściłabym sobie te paseczki, nie lubię tego typu ozdób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu ;) rozumiem i dziękuję za opinię ;)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba :)
    Lubię lakiery Pierre Rene, sama mam kilka, ale zauważyłam że lubią zgęstnieć ;)
    Obserwuję Twój blog bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ;) dziękuję ;)
      A co do gęstnienia lakierów PR to nie zaobserwowałam tego jeszcze, ale to są jedne z pierwszych lakierów tej firmy jakie posiadam więc czas pokaże ;)

      Usuń
  8. cieniowanie jest fenomenalne :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz piekne paznokcie, wyglądają na bardzo mocne
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ale obiecuję więcej wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Z odżywką stały się mocniejsze to fakt, ale jednak czasem się łamią jak to paznokcie ;p
      Życzę powodzenia, bo zapowiada się ciekawie ;)

      Usuń
  10. ślicznie, chociaż lakierów z tej serii to nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie przypadły Ci do gustu? ;) Ja w sumie polubiłam - bardzo fajnie malują moim zdaniem ;)

      Usuń
  11. super wygląda to mani :D a ja bym sobie darowała te paseczki gradient w zupełności ma swój czar :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...