wtorek, 9 września 2014

Skóra, fura i komóra :P

Oj długo mnie tu nie było ;) Postaram się Wam w tym tygodniu troszkę to wynagrodzić :) Dzisiaj pierwszy post po przerwie. Dzisiaj pokażę Wam jedną z nowości od WIBO z serii LEATHER nail polish. Jest to lakier z efektem skórzanych paznokci. W sumie jak widziałam jakiś czas temu pierwsze lakiery z takim efektem to nie byłam nimi zupełnie zaciekawiona. Zmieniłam zdanie jak zobaczyłam nową kolekcję WIBO. Zaryzykowałam i na prawdę warto było. Wybrałam kolor typowo jesienny, czyli ciemne, głębokie bordo o nr 3. Krycie to dwie standardowe warstwy i przy takim malowaniu wychodzi bardzo fajna tekstura ;) Całość wygląda elegancko. Dodałam tylko złote kwadratowe i okrągłe, ćwieki od Born Pretty Store. Pierwszy raz nałożyłam je z użyciem kleju do ozdób, który był w zestawie z TEGO POSTA. Powiem szczerze, że jestem tym klejem miło zaskoczona. Jest plastyczny, troszkę się ciągnie, ale jest to do ogarnięcia. Nie trzeba się martwić jak damy go ciut za dużo, bo łatwo go usunąć z paznokci jak już wyschnie ;) Szybko schnie i ćwieki nie odpadają mimo, że nie ma na nich topu. Chyba będę częściej używać tego kleju ;)












I jak Wam się podoba? ;)

Pozdrawiam

42 komentarze:

  1. Fajny efekt na paznokciach daje ten lakier i kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, sama nie wiem. niby ciekawy ten efekt skóry, ale nie jestem chyba do końca przekonana :P choć pewnie i tak kupię, tylko czarny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad czarnym ;p i tak myślę, że może się po niego wrócę ;) Trzeba to na sobie wypróbować żeby być pewnym :D

      Usuń
    2. dokładnie, bo jednak zdjęcia to nie to samo :P

      Usuń
  3. Mam ochote na ten lakier, ale swoja droga czyz nie uzyskamy podobnego efektu kladac sie z mokrymi paznokciami spac po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaa ;p Ale to jednak nie do końca to samo będzie ;)

      Usuń
  4. Ja chyba się na czarny skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go kupiłam i odkąd go mam, non stop gości na moich paznokciach. Jesienny must have! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam dwa razy ;p to i tak sporo jak na mnie :D

      Usuń
  6. Nie mogłam się zdecydować i w końcu nie wzięłam, a szkoda. Podoba mi się efekt, chyba jednak wrócę po niego do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przekonuje mnie jakoś, sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no..jakoś nie mogę się przekonać do tej nowej limitki. Ale kolor fajowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że zaciekawiłaś mnie bardzo tym lakierem. Może jak bardziej się wczuję w jesienny nastrój, to go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wybrałam nr 2 z tej serii w kolorze czerwonym i efekt jest świetny ;) to bordo już widziałam ; całkiem fajne, ale czerwień piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt na prawdę jak skóra :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę super efekt, zawsze mi się podobał taki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi jakoś średnio zwykle się podobał, ale na żywo spodobał mi się bardzo bardzo :D

      Usuń
  13. Kupiłam wczoraj czarny lakier z tej serii, wygląda super! Podoba mi się ta delikatna faktura :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooooooooo nie! Jutro lecę do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja właśnie kupiłam czerń, niedługo będę ją testować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kupiłam czarny, ale ten bordo też mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie wygląda, chociaż czarny bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a mnie chyba nadal nie rusza skórzane wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest bardzo ciekawy i na pewno skuszę się na lakier z tej serii, tylko pewnie wybiorę czerń lub beż:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze ich nie widziałam, jak będę w Rossmannie to się rozejrzę bo fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny jest :) ciekawie wygląda można się zastanowić nad takim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo jesienny, fajny ^^ Ale u mnie taki na jeden raz w sumie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciężko jakoś z nim coś wykombinować innego niż delikatny akcent ;p

      Usuń
  23. Idealnie do kurtki Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  24. nie jest jakiś obłędny, ale z ćwiekami albo do zdobień całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny kolor :D i pasuje do kurtki! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha jest lans! :D Do tej kurtki czadowo, podoba mi się :)
    ps. wrócisz do nas? koniec przerwy, bo tęsknimy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ten komentarz strasznie dużo radości mi sprawił? :) Uśmiech od ucha do ucha ;) Dziękuję Ci za motywację :D

      Usuń
  28. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział : Zapraszam na www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś już brałam udział w tym TAGu i jakoś nie był specjalnie poczytny ;p

      Usuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...