sobota, 22 czerwca 2013

Turbo wakacyjne neony na moje pierwsze spotkanie blogerek :D

Nie mogłam normalnie wytrzymać!! No nie mogłam :D Mimo, że poprzednie mani mi się strasznie podobało to musiałam wymyślić coś ekstra na spotkanie blogerek :D Z pomocą przyszły mi moje ostatnie paczuchy ;D Pokazywałam ich zawartość na FB, ale może nie wszyscy widzieli to pokażę i tutaj :) Pierwszą paczką była wygrana w konkursie na profilu FB Allepaznokcie.pl, a druga to wygrana w rozdaniu u Złotej Pigmejki ;) Zupełnie nie spodziewałam się, że te przesyłki tak szybko dojdą :D

Wygrana na profilu FB Allepaznokcie.pl



Do wykonania poniższego mani użyłam lakierów o numerach 65 i 63 z Allepaznokcie.pl oraz takich mieniących się piegów, który przysłała mi Złota Pigmejka :)
Co do lakierów to są to żywe neonowe kolorki, których w moich zbiorach do tej pory nie było, dlatego tym bardziej cieszę się, że udało mi się je zgarnąć :) Kryją dosyć dobrze, bo już po dwóch warstwach- na początku zastanawiałam się czy nie dać białej bazy pod nie, ale uznałam, że najwyżej będę się męczyć z warstwami. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Niestety jakoś pędzelek wydaje mi się troszkę twardy i tworzyły mi się czasem prześwity, ale myślę, że to kwestia wprawy :) Schnięcie było bardzo szybkie, jakoś nie musiałam specjalnie czekać także jestem zadowolona. Podsumowując jestem zachwycona tymi lakierami jak na razie :D A no i mają one kuleczki w środku, które ułatwiają mieszanie :) Odkryłam to dzięki temu, że K.O.T. ostatnio napisała na swoim blogu, że w holosku z Allepaznokcie.pl są kuleczki i od razu złapałam za moje buteleczki w celu sprawdzenia :D i są są są :D

No ale do meritum, czyli do zdjęć:










I taka zapowiedź kolejnego posta :D
Powiem tylko tyle, że było fantastycznie spędzić czas z dziewczynami :D


Pozdrawiam

39 komentarzy:

  1. Te neony są świetne !!!! Jak ja Ci zazdroszczę;)
    U mnie na blogu perełkowe mani od Lovely;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro postaram się nadrobić wszystkie blogi, bo weekend był szalony :D Do Ciebie też na pewno zajrzę :D
      Dzięki :)

      Usuń
  2. Piękne mani! Czekam na relacje ze spotkania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jutro się pojawi :) Chociaż też mam zajęty dzień, ale dam radę :D

      Usuń
  3. Zakochałam się wczoraj w Twoich przepieknych paznokciach :D w realu wyglądały lepiej niż na zdęciach :D
    Bardzo miło było mi Ciebie poznać :) musimy iść kiedyś na jakąś kawe ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak :D zgadzam się :D Pójdziemy na pewno :):):)
      Dzięki :*

      Usuń
    2. Musiałaś znaleźć się w notce :D nie dość, że uratowałaś spotkanie (pomoc w przewiezieniu prezentów) do tego jesteś rewelacyjną osobą ;)) <3
      W takim razie trzymam za słowo :D

      Usuń
    3. Aż się zaczerwieniłam :D

      Usuń
  4. Świetny mani, takie neony to ja lubię na lato:D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie!!!
    bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów- energetyczne, wakacyjne, po prostu baaardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory ;) i paznokcie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajajaj, świetne odcienie lakierów! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Odcienie są zabójczo fajne :D

      Usuń
  8. Neonowe szaleństwo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne mialas pazury, nie mogłam ich nie uwiecznić na spotkaniu, od razu je zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :* bardzo mi miło :) Miały być widoczne ;p w końcu to takie kolory ala roboty drogowe ;p

      Usuń
    2. no tak akcja bądź widoczny :D

      Usuń
  10. piękne wyszły z tymi kolorami zazdroszczę :) i szkoda że nie pochodzę w tamtych okolic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale może kiedyś w jakiś sposób się spotkamy :) kto wie :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. te pazurki są obłędne! właśnie widziałam zdjęcia z tego spotkania u modnaania i podziwiałam Twoje pazurki ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjnie wygląda ten mani <3 jestem pod wielkim wrażeniem pomysłu, bo połączenie tych kolorków wyszło genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wakacyjnie i energetycznie, super <3

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za różem ale to mani jest genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za takim wściekłym też nie przepadam, ale nosiło mi się to mani wyśmienicie :D

      Usuń
  15. ŚWIETNE PAZURRRKI :)))

    DODAJEMY CIĘ DO OBSERWOWANYCH :))

    BUZIAKI
    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentowania, a jeśli już skomentowałeś to bardzo Ci za to dziękuję :) Miłej podróży po moim świecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...